dijous, 17 de març del 2011

Esta abuela es mi padre

Aquesta setmana els alumnes de imformàtica hem conegut una pàgina web nova: www.glogster.com.

Es una pagina, per crear cartells o posters digitals, on tu pots pujar imatges, videos, icons, marcs, etc..

Quan tu pujas un video el pots pujar directament des del teu ordinador o des de internet. També les imatges i les altres coses que pots pujar les pots pujar des del teu ordinador o les pots baixar d'internet.

El meu glog, l'he creat d'una pel·licula que s'estrenera proximament als cinemas, ja que la feina d'aquesta semana era recomanar una pel·licula que t'agrades. En el meu glog he pujat imatges dels personatges que participen a la pel·licula, la sinopsis, icons relacionats amb els temes i el trailer.

Abans de començar a fer el teu glog es recomanable que et registris, com he fet jo, ja que si no l'acabas el glog el mateix dia els pots guardar, i si no tens un compte no el pots guardar. Després de registrar-te tens que escollir algun tema que t'interessi, en el meu cas ha sigut. ''Esta abuela es mi padre'' una pel·licula que s'estrenera proximament.

Espero que us agradi el meu glog!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada