dijous, 23 de setembre del 2010


Hola, em dic David Àlvarez Martín, tinc 15 anys, aquest es el meu blog. Es un blog fet per treballar a l’optativa d’imformatica i una forma d’acomiadament del meu recorregut per l’escola del SAMC (Sant Antoni Maria Claret). Aquest blog s’utilitzara per pujar els deures, treballs i les coses que fem durant tot el curs.
Els meus interessos són: la play i jugar a básquet(esport que practico diariament).
Fins aviat i espero que us agradi el meu blog!
Generació del 1995



32 comentaris:

  1. Soc la primera en comentar-te quin honor!
    m'agrada el teu bloc, que s'apigues que me currat jo més el comentari que tú, eh..
    així que et toca fer-me un altre comentari currat.
    un peto!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. a mi també m'agrada el teu bloc:)!
    com has ficat aquesta lletraÖ?

    ResponElimina
  3. un record per sempre,la lletra la ficat en el disseny. Bueno encara que aquest fons esta una miqueta "soso" així tot blanquet..
    un peto daviliyo!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. Daaaviiiiiiiiiid!!!
    molt xula la letra =)
    el fons és una mica senzill pero xulo
    un petóóó

    ResponElimina
  5. david m'agrada molt el teu bloc.
    un petó cari jeje :)

    ResponElimina
  6. M'agrada molt la teva lletra del blog
    un petó daaaaaavid(:

    ResponElimina
  7. M'agrada la lletra però els colors i això ho veig una mica apagat i simple.
    un petonàs daviid (:

    ResponElimina
  8. estaras contenta no señoreta Ariadna? que el meu blog ya no es SOSO!:)

    ResponElimina
  9. toma lletg aqui tens un altre comentari,no me'l curru perquè ja estic farta de comentar-te !!!!
    anda un peto i te veo el domingo por Rubio i Ors eh t'espero(yn).
    Ah i també que ara et queda millor el fons així d'un altre color.
    unpeto davilucho!!!!!!!!!

    ResponElimina
  10. aahahh sisi t'anire a veure aquest diumenge!(: espero que em dediquis algun triple ehh? un peto!

    ResponElimina
  11. Daviid!
    A mi tambe m'agrada molt el teu blog!!
    :)

    ResponElimina
  12. :O et dec dos comentariis?
    pos ala, ja tens el segon!!jeje

    ResponElimina
  13. DAVID quand de temps sese veuret aveure si parlem mes deww :)jajajaj

    ResponElimina
  14. M'agrada molt el teu blog ;]!

    un peto, Carla Gonzalez Bosch!

    ResponElimina
  15. Daviid!
    M'agrada el teu blog, encara que ho veig una mica "soso"
    Petonetts!

    ResponElimina
  16. Hola David!
    A mi també m'agrada molt el tey bolc i també penso que es relaciona molt amb tu i amb el teus gustos.
    Un altre petó per tu, ens veiem a classe!

    ResponElimina
  17. DAVID!
    buenoo guaapisim, el teu blog es una mica soso perqee te uns colors qe no son molt vius i aixo no m'agrada molt per a tu.
    peroo per lo demes com la teva presentació i la foto m'agradan molt!
    no canviis maii ;)
    t'estiiimoo!! (L)

    ResponElimina
  18. guapooo:)
    m'agrada les teves fotos:)
    un petó cariñet!

    ResponElimina
  19. em dic JESSENIA NO
    FANNYY jajaj
    unbesoooo

    ResponElimina
  20. Hola David!!!
    Doncs sí, el teu blog m'agrada molt, per cert la foto de tots junts a la classe és molt divertida.

    Molts petons!!!
    PD: Ens veiem a llatí!

    ResponElimina
  21. Daviiidd!!
    Que tal el examen de latín? jajaja
    me gustan las fotos
    un beso

    ResponElimina
  22. bueno només et comento perquè mhas comentat eh que sinó no, perque em quasi em guanyes ja amb els comentaris!
    m'agrada que t'encanti el NAVARRO, és el millor!
    unpeto daviliyo i donali records de part meva al KOBE BRYANT, PAU GASOL, LAMAR ODOM!

    ResponElimina
  23. pesaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaao!
    comentari 1

    ResponElimina